onsdag 28. januar 2009

Kommer jeg noen gang til å bli frisk?

Idag våknet jeg som vanlig alt for sent, grunnen til dette er den samme som alltid rett og slett fordi at jeg ikke har nok selvdisiplin til å slå av Tv'en når jeg legger meg, jeg har klart å lage meg en utrolig dårlig uvane pga min fantastiske kjæreste, han MÅ nemmelig se på et eller annet før han legger seg, og jeg har blitt smittet! Utrolig irriterende egentlig, jeg tenker alltid: jeg kan jo bare se litt av det ene programmet der før jeg legger meg, men det blir aldri bare et program, nærmere 3-4 stk. Uansett så klarte jeg etterhvert å komme meg opp av sengen min og kjørte av gårde til skolen. Da jeg kom på skolen så ble jeg plutselig litt syk, i det ene øyeblikket var jeg kjempe varm og i det andre iskald, jeg var sikker på at jeg hadde feber... så jeg ringte min mor og fikk henne til å hente meg og kjøre meg hjem til sofakroken hvor jeg har ligget siden klokken elleve. Så med andre ord har ikke dagen idag akkurat vært så utrolig stressende. Man skulle nesten tro at late dager er KJEEEMPE deilig, og ja det er det også en gang i blandt. Men på grunn av at jeg har vært dårlig såpass lenge nå så er det bare kjempe kjedelig.. Jeg savner de travle dagene jeg hadde før når jeg alltid hadde et sted jeg skulle være og steder jeg aldri rakk og komme til. det er så utrolig god følelse å legge seg om kvelden og faktisk føle at man har gjort noe iløpet av dagen, istedet for å bare ligge inne på sofaen og loffe rundt i hengslete klær og alt for store tøffler noe som har vært min livsstil de siste to ukene. Min spennende dag har nå gått over til å bli kveld og jeg sitter nå og tenker over hva denne fantastiske kvelden har å by på, regner med at Patrick Jane og resten av gjengen på The Mentalist:D

Men nok om dette syke-maset mitt, jeg driver og vurderer om jeg kanskje skal farge håret mitt blondt igjen snart, eller om jeg kanskje bare skal stripe det litt. Jeg er så lei dagens hårfarge nå at det ikke skulle vært lov. Men alikevel så er jeg utrolig usikker på om jeg tørr og gjøre noe skikkelig drastisk med håret mitt. Jeg legger ihvertfall ut litt bilder av mine tidligere hår-sveiser så kan dere si selv hva dere mener jeg bør gjøre:D




2 kommentarer:

Anonym sa...

GJØR DET! GJØR DET! <3

Helle. sa...

Hey! Legg ut filmen fra lillehammer. Hvis det går?
Takk for i går forresten!:D Var morro! Hehe. <3