onsdag 21. januar 2009

Jeg er håpløs! Beklager beklager beklager...

Dette er egentlig ganske flaut, det er vel snart tusen unnskyldninger fra meg på bloggen min tenker jeg, men atter en gang dere søte små, UNNSKYLD! Som noen av dere kanskje har fått med dere så har jeg fra mandagen av gitt opp mitt sosiale liv. jeg kom på skolen idag frisk og opplagt og var klar for alt denne dagen kunne bringe (trodde jeg ihvertfall) det var helt til vi fikk vite terminkarakterene, Dumdumdumduuum! Ææææ, det var det verste som kunne skje. Jeg trodde ikke vi skulle få de før på Fredag. De var egentlig ikke så aller verst, kunne jo alltids vært bedre men jeg er bitte litt fornøyd alikevel. kanskje 5 minutter etter dette marerittet fikk vi vite karakteren på matte-tentamen. Jeg som er ganske så selvsikker var 99,9% sikker på at dette skulle gå helt fint helt til....STRYK! hva i all verden? Da var dagen ødelagt.
Jeg ble hentet klokken fire av skatten min Kristoffer som var en engel og kjørte meg hjem fra skolen idag til tross for at jeg var kjip og sutrete pga den teite matten. Jeg gikk ut fra bilen hans, gikk opp trappen hjemme, og vandret forsiktig inn, tenkte kanskje det var lurt og gå litt stille i dørene hjemme når tilstanden på skolen er som den er. Jeg klarer og liste meg inn på rommet mitt før jeg hører: Tatjaaaaaana! KOM HIT!! Det var mamma som skulle få meg inn på kjøkkenet. Oh my god, jeg kommer til å dø tenkte jeg mens jeg gikk forbi stuen og inn på kjøkkenet, men det gikk ganske greit egentlig. Men fra nå av er det 100% skjerpings på meg. Jeg skal rett og slett ta sosialt selvmord!

For øyeblikket gjør jeg ikke så alt for mye bortsett fra og nesten hoste meg til døde, men jeg tenkte kanskje jeg skulle legge ut noen mobil-bilder fra den nye mobilen min. den tar ganske syke bilder skal jeg fortelle dere;D etterpå skal jeg møte min kjærest så vi får se om det blir noe mer blogging ikveld. Kos dere med bilder så lenge:





5 kommentarer:

Anonym sa...

Du er ikke så håpløs du! Er så glad for at du endelig er frisk, også kom du på skolen når jeg ikke var der:/ Men ser deg der i morgen da skatt:D

Det var litt kjipt det med matten, Men fuck it. Hadde jeg hatt det, hadde jeg strøket jeg også!
Men du skriver jo megabra vennen min<3 Så tipper det gikk mye bedre i Norsken:D

Så søt du er med bilder :D<3 Savner å drikke med deg, eller være med deg i det hele tatt. Hold deg frisk:D

Stor klem fra leopardUna<3

TatjanaErdal sa...

ååå, du er vel skjjønn vennen min<33

Therese sa...

Aw, søtnos:)

åå, kjipt med matten a'gitt! Men jeg var ikke så mye bedre enn deg da.. 2'er xD
Men det går bedre neste termin da vettu<3

Du må bli med på spenst en dag:D ser jo kristoffer der hele tiden, men du mangler jo^^
haha, søte bilder forresten ^^

Anonym sa...

hahahaha fant du gullkorna av meg? :D Neida, morsomme bilder, gøye stunder! <3

Det med matten, ikke tenk noe på det. Det er jo tross alt bare første termin ennå og nå kan det jo ikke gå noen annen vei enn oppover:D Og det er bra:)

Endelig litt oppdatering! Bra oppdatering skatt<3

Jeg elsker deg jeg<3

TatjanaErdal sa...

hhaha, dere er vel fantastiske jenter! Det er bare sånn skikkelig selvtilit "boost" når dere komenterer, herlig! føler meg rett og slett bare så bra etter så flotte komentarer:D Love you to babylove<33