onsdag 4. mars 2009

What to do, what to do? Gi opp livet og bare nerde....?

Jeg har sååå mye å tenke på om dagen... men jeg klarer liksom ikke å ta meg selv i nakken å få satt meg selv i sving. Det virker nesten som at alle mine tanker bare svever rundt i verdensrommet mens jeg flyer etter å prøver desperat å få tak i noen. Jeg har det ganske travelt på skolen om dagen å prøver så godt jeg kan med å bli ferdig med alt sammen, eller kanskje ikke så godt jeg kan, jeg kan jo selvfølgelig gi opp livet mitt å bare bli en nerd på helttid, men litt gøy må man jo unne seg til tider. Jeg er på desperat leting etter en jobb, noe som er relativt vanskelig å få tak i når verden går gjennom denne såkalte krisen. Jeg reiser snart til Athen med skolen å leter igjennom alle skuffer og skap hjemme etter litt lommerusk som kan komme godt med på turen. Jeg har snart bursdag å gjør hva som helst for å finne de perfekte tingene, kjolene, festen osv.... her er foresten en liten liste over ting som kanskje akkurat DU vil gi meg, nå har jeg presset disse fine tingene på min kjære gutt i håp om at han skal si: ''Jaa, selvfølgelig skal du få alt det du vil ha jenta mi! '' , men i og med at det ikke var det svaret jeg fikk av han har jeg planer om å legge dette litt over på dere, hah:P


















Jeg vurderer å farge håret mitt lyst igjen, men vet ikke helt om jeg tørr:S Hva syns dere?










2 kommentarer:

Anonym sa...

GJØR DET! Farg håret ditt lille venn, du er utrolig pent med det!

Cathrine sa...

digger bloggen din :)