torsdag 18. desember 2008

Byggmester Kå, julegaver og nytt skap fra IKEA...

Ja hei hei alle sammen, herregud i det siste så har jeg vært så utrolig dårlig til å blogge for dere, og det verste er at jeg rett og slett ikke har giddi og logget på brukern min for og så blogge, (FY SLEM TATJANA, klask på hånda!) I natt så har jeg sovet hos min fantastike go-gutt og nå er jeg hos Katarina. Jeg kom til Kå rundt klokken halv 11 og fikk servert en kaffe av hennes kjære far. Akkurat ideet jeg skal til å ta av meg skoene så titter det frem et trøtt lite troll frem fra trappen forann meg, Altså Kå.. Katarina lagde en herlig frokost til meg så deretter gikk vi ned på hennes nye nesten ferdige rom. Hun var på IKEA igår å hentet skapet sitt som vi liksom skal sette sammen idag, Yeah right! NÆT!. Men vi skal ihvertfall prøve. Akkurat i dette sekund sitter Katarina på gulvet med flere meter med skap rundt seg, over seg, og ved siden av seg, det er STOOORT liksom. Så det blir spennende å sjå kor langt me kjem idag jah! Men Katarina sitter oppe i alt dette kaoset så sitter jeg på den andre siden av rommet hennes med et glass brus og bare nyter tilværelsen, Life is good or what?

I det siste har jeg begynt å få skikkelig julestemning, jeg gleder meg til pakker, julemat og ikke minst å feire med alle jeg er glad i. Men mest av alt gleder jeg meg til nyttårsaften, det blir forhåpentligvis heftig, i år håper jeg pappa skal overgå seg selv med sitt fantastiske fyrverkeri (ALLTID MØKK STORT). Det eneste jeg syns er litt synd når det gleder nyttårsaften er at det er blitt sånn at den kvelden handler for mange om å finne den største festen og om og gjøre å drikke mest. Det er ganske dumt at folk flest glemmer betydningen av hvorfor vi liksom skal feire det nye året, det er jo fordi at man skal feire at et år er fordi og ikke minst at dette bare er starten på det nye året som ligger for tur. Derfor spørr jeg dere, Hva er det som er så jævelig gøy å drikke seg stup drita på en fest hvor du ikke kjenner halvparten når man heller kan kose drikke med de man er mest glad i? Og nei Kristoffer jeg sikter ikke til deg når jeg skriver dette på bloggen min<3>

Men men nå er det vel på tide at jeg snart hjelper Katarina litt med dette praktfulle skapet hennes. Senere ikveld vil det komme en liten ønskeliste med bilder om hva julen kanskje kan by på for meg, og på den lista er det mye fint så bare gleeed dere barn. Blogges senere (og da skal jeg lada kamera mitt også å lege ut masse bilde av tull og tøys som har skjedd i den siste tiden). Kiss kiss kiss

Ingen kommentarer: