mandag 1. desember 2008

1 desember og førjulskos med Katarina<3

Nå ligger jeg og min kjære Katarina i sengen hennes på Fagerstrand å blogger for dere søte små! Det er faktisk ei litta innvielsesfest for hennes nye rom :) Hun har vært helt sinnsykt søt idag og kjøpt inn godis og tent masse masse stearinlys for meg! Har dere hatt en fin helg? Det har ihvertfall jeg hatt, jeg har sovet hos gutten min hele helgen, og det var godt! Du er fantastisk Kristoffer! På fredag var jeg, Kristoffer og Katarina på kino i Ski og så Madagascar 2. Den var ganske så bra. Og som dere vet så elsker jeg animasjonsfilmer og tegnefilmer for den saks skyld, derfor er jeg også ganske kritisk til den slags filmer. Men som sagt den var utrolig morsom. Ikveld har jeg og Katarina fått tiden til og gå med Mamma Mia og Top model, og selvfølgelig var vi overvelmet med godis og potetgull og vi toppet det hele med en deilig kaffe latte, mmmm nam nam! Nå skal vi legge oss snart så dere for nesten kose dere videre med disse bildene av oss usminket og slitne, hehe! Nattinatt alle sammen, håper dere får en fantastisk natt! Kisses<3





Ingen kommentarer: